Perhekahvila

MLL Pasilan perhekahvila toimii Triplan Fokuksessa kevätkaudella 2024 perjantaisin klo 10-12. Perhekahvila aloittaa perjantaina 12.1.2024.

Perhekahvila on kohtaamispaikka, johon ovat tervetulleita kaikenikäiset lapset vanhemman tai muun aikuisen seurassa. Perhekahvila on osallistujille ilmaista toimintaa. Yleensä ohjelmassa on vapaata kahvittelua ja oleilua. Joskus kahvilassa voidaan järjestää jotakin erityistä.

Vanhemmuus ei ole yksilölaji, tule mukaan!

Perhekahvilaan ovat tervetulleita kaikenikäiset lapset vanhemman tai muun aikuisen seurassa. Perhekahvila on osallistujille ilmaista toimintaa. Yleensä ohjelmassa on vapaata kahvittelua ja oleilua, joskus voidaan järjestää jotakin erityistä tai toivottua ohjelmanumeroa.

Suomessa toimii yli 400 Mannerheimin Lastensuojeluliiton perhekahvilaa, jotka syntyvät vanhempien aloitteesta ja toimivat vapaaehtoisvoimin. Haluaisitko sinä olla mukana järjestämässä MLL Pasilan perhekahvilaa? Otahan yhteyttä!

Kahvilaan voi tulla, vaikkei olisi MLL:n jäsen. Siellä on helppo tutustua uusiin, samanlaisessa elämäntilanteessa oleviin ihmisiin.

Kaikkien toivotaan ennen lähtemistään auttavan tavaroiden korjaamisessa paikoilleen. Näin kaikilla on viihtyisää! Mahdollisia kahvilaostoksia varten on maksutapa MobilePay.