Liikkari

Liikkari tarjoaa liikunnan iloa eri-ikäisille lapsille, omien ikätovereiden kanssa samassa ryhmässä. Liikkarissa harjoitellaan liikunnallisia perustaitoja välineiden, telineiden sekä musiikin avulla. Lapsi saa nauttia erilaisista temppuradoista. Lisäksi liikkarissa pelataan ja leikitään liikunnallisia leikkejä yhdessä.

Lapsi oppii kehon hallintaa, motorisia perustaitoja ja yhdessäoloa sekä kokee onnistumisen elämyksiä.  Liikkari sopii hyvin lapsen ensimmäiseksi liikunta harrastukseski ja innostaa lasta liikkumaan. Meno on rentoa ja mukavaa. Mukaan kannattaa ottaa sisätossut sekä juomapullo.

Kerho toteutetaan, jos osallistujia on vähintään 8.

MLL Pasilan liikkari järjestetään Pasilan peruskoulun liikunasalissa, osoitteessa Maistraatintori 1.

TORSTAISIN
17:30-18:05 Perheliikkari, 1-4 vuotiaat vanhemman kanssa

18:10-18:45 liikkari 4-5 vuotiaat

18:50-19:25 liikkari 5-7 vuotiaat

Kerhohinta (MLL Pasilan jäsen/ei-jäsen):

60 €/ 85 €

Jäsenyys kannattaa! Perheen kaikki lapset saavat kustakin kurssista 25 euron alennuksen huoltajan ollessa MLL Pasilan jäsen.

Kysyttävää? Ota yhteyttä liikkari.ilmoittautumiset@gmail.com.